TW op digitale snelweg aangekomen

Na een periode van start-up moeilijkheden is Technisch Weekblad er in geslaagd een goed draaiende website (qua response, snelheid en volume) op te zetten en de daarbij behorende communicatiemogelijkheden, zoals een wekelijkse nieuwsbrief, te maken.

De abonnee van Technisch Weekblad kan voortaan zelf zijn informatiepakket op eigen maat maken. Kies bijvoorbeeld om de editie alleen digitaal te lezen (zowel op de site als via de app op zijn smartphone!) en/of daarnaast de gedrukte editie in de fysieke postbus te ontvangen.

Ook mag u uw eigen, flexibele betaalmodel selecteren. We stappen af van het klassieke abonnementsmodel van één jaars (vooruitbetaalde) abonnementen. In deze tijd van almaar stijgende kosten willen wij ons vertrouwen in Technisch Weekblad aangeven door u op elk gewenst moment de keus te laten of u het abonnement wil continueren.

We willen u de voor u relevante informatie bieden. Daarom zullen we zelden commerciële informatie (advertenties) aanbieden binnen ons journalistieke product. In de zeldzame gevallen dat commerciële informatie aangeboden wordt, zullen we de afzender duidelijk aangeven.

Wij zijn overtuigd van de kwaliteit van ons journalistieke product. Wij doen ons best om elke editie van Technisch Weekblad perfect te laten aansluiten op uw informatiebehoeften. Daar zetten we ons elke week voor de volle 100% voor in!

Leo Vogels

Hoofdredacteur Technisch Weekblad

Lees ook

Nieuws brief
* indicates required