KlusHeeren bouwt aan naamsbekendheid met Marcommit naamsbekendheid

Leestijd: < 1 minuten

KlusHeeren helpt verschillende organisaties met de uitvoering van technische werkzaamheden door deze door gepensioneerde vakmannen en klussers te laten uitvoeren. Het bedrijf heeft PR- en contentmarketingbureau Marcommit in de arm genomen om de naamsbekendheid van KlusHeeren uit te bouwen.

Ruim 220 gepensioneerde vakmannen en klussers voeren namens KlusHeeren onderhoudswerkzaamheden uit, met name bij bedrijven in de horeca, vastgoedonderhoud en -beheer, woningbouwcorporaties, zorginstellingen, kinderdagverblijven en kantoororganisaties.

“Wij vertegenwoordigen een grote groep vakmannen en klussers die na hun pensioen graag nog doorwerken”, zegt Mark van der Stok, directeur en medeoprichter van KlusHeeren. “Onze ‘KlusHeeren’ zijn zeer enthousiast, vakkundig en werken graag nog een aantal dagen per week bij een opdrachtgever die bij hen past. We matchen onze vakmannen aan opdrachtgevers die bij hun leven en interesses passen.”

KlusHeeren speelt al sinds 2007 in op de grote vraag naar ervaren technisch personeel en het groeiend arbeidspotentieel onder gepensioneerden. “Hiermee dragen we bij aan het oplossen van een deel van de grote vraag naar technisch personeel. Daarnaast bieden we gepensioneerden zo de mogelijkheid om zelf invulling te geven aan hun dagelijkse tijdsbesteding. Steeds meer gepensioneerden kiezen ervoor om gedeeltelijk te blijven werken.”

De KlusHeeren werken 2 tot 3 dagen per week. Zij zijn zowel op afroep beschikbaar als op projectmatige of vaste basis.

Lees ook

Nieuwsbrief
* indicates required