Broodnodige reclamefolder

Mischa Brendel

Ter gelegenheid van het tienjarig bestaan van het Experimental Centre for Technical Medicine (ECTM) heeft UT Nieuws een speciale bijlage bij het aprilnummer geleverd om dit medisch onderwijscentrum extra in het licht te zetten.

Een interview met ECTM-hoofd Remke Burie ontbreekt daar uiteraard niet in. Dit interview is vooral een overzicht van de ontwikkelingen die het onderwijscentrum de afgelopen tien jaar doorliep, waarbij al snel duidelijk wordt dat deze ontwikkelingen zich met name hebben gericht op de toenemende omvang van het ECTM.

De uitgave is verder vooral een combinatie tussen korte interviews met wetenschappers werkzaam in het ECTM en iets langere achtergrondverhalen. Dit maakt het blaadje in eerste instantie een veredelde reclamefolder, maar dat maakt het product dat deze reclamefolder aanprijst, het ECTM, niet minder boeiend. Bovendien zal de rol van technische geneeskunde in de toekomst alleen maar groter worden, dus het werven van extra studenten – waarschijnlijk het doel van deze uitgave – zal broodnodig zijn.

Lees ook

Nieuws brief
* indicates required